jueves, 5 de enero de 2012



2011 - Escales cap a la llum - Oli 41x33 cm.

5 comentarios:

  1. ¡Pero que cosa más bonita!, a ver si me queda un poco de tiempo "libre" y me dedico a ver tu blog con detenimiento. Tu, con tus pinturas y Marta con su arte, lo habeís dejado precioso.
    Bsts.

    ResponderEliminar
  2. Maquíssim!! M'encanta tot del quadre: la fantasia, el color, el mar, la llum :)

    ResponderEliminar
  3. Gràcies a les dues,estic contenta que us agradi.

    y tienes razón Ave, mi niña tiene un arte increible y una super imaginación..

    Petonets y Besicos.

    ResponderEliminar
  4. He entrat en el teu blog a rel de la teva visita a un dels meus (el Guia ...) Et felicito per les teves obres. M'agrada molt la pintura en general i les aquarel-les en particular. Seguiré visitant-te

    ResponderEliminar
  5. he trigat a veure et teu comentari perque entro poquet al blog.Molts gràcies pel teu comentari i estic contenta que t'agradi.
    També et seguiré visistatn.

    ResponderEliminar